ארגון המשרד

סידור וארגון המשרד

מרבית העסקים המבקשים שירות סידור וארגון הינם עסקים קטנים ובינוניים.
 
מטעמי חסכון שלא תמיד מועילים לעסק בעל העסק הוא הכול !!! 
הוא בעל המקצוע , מנהל החשבונות , הפקיד , המשווק , נותן השירות ועוד....
לא מפתיע שלפתע מגלים שסביבת העבודה הופכת לאזור בלתי נשלט הופגע בעסק והכנסותיו.
 
תמונות שאינן מאורגנות בתוך אלבום דיגיטלי ומפוזרות ברחבי החדר, או ניירת לא מאורגנת ומטופלת כראוי, פתקים בלי סוף לא מטופלים אשר אפילו עבודות מתפספסות בשל כך.
לאט לאט משתלט כאוס ואי סדר רציני על סביבת העבודה ואז עוברים לשלב שבו עסוקים רק בלכבות שרפות.
ענין פיתוח העסק והרחבתו בלי לשים לב נדחק לשוליים .
אחת הסיבות  להצלחה של עסק  הינה סדר,  ארגון ושליטה במתרחש.
 
זה הזמן להבין שקבלת עזרה לעסק היא לא מותרות אלא קרש קפיצה להצלחה.
 
ארגון וטיפול בניירת


אין ספק ניירת היא יבלת כואבת גם למסודרים שבינינו .
תמיד דוחקים את הטיפול בניירות למחר , כשנתפנה , לסוף השנה .
ניירת היא הדבר הדחוף ביותר לטיפול !!!!!!
ניירת בעסק היא הדבר המציק ביותר כאשר הוא לא מטופל.
הבית מסודר מטפל על בסיס חד פעמי וגם על בסיס שוטף בכל הקשור לניהול ניירת בעסק.
בהחלט אפשרי לקבל טיפול יסודי וארגון של הניירת עד לרמת בדיקה וטיפול באופן חד פעמי
ולאחר מכן תחזוק שוטף על פי הצורך.
 
הניירת עוברת מיון יסודי , מטופלת אם צריך , מתויקת על פי נושאים .
אין ספק שמפה הרבה יותר קל לשלוט ולשמור על הארגון וניהול הניירת.

צרו עמנו קשר: