/ / ניהול העסק-סידור משרד

ניהול העסק-סידור משרד

ארגון המשרד

ניירת לא מאורגנת ומטופלת כראוי, פתקים בלי סוף לא מטופלים אשר אפילו עבודות מתפספסות בשל כך. לאט לאט משתלט כאוס ואי סדר רציני על סביבת העבודה ואז עוברים לשלב שבו עסוקים רק בלכבות שרפות
למאמר המלא

עיצוב המשרד - כיצד להוריד את הלחץ בעבודה ?

אם שמתם לב לגורמים המשפיעים על רמת הלחץ בעבודה או במשרד. האם עצרתם לרגע וחשבתם : מה גורם לחוסר ריכוז ומיקוד אצלכם או אצל העובדים שלכם. הסדר בסביבת העבודה מהווה גורם מכריע ביעילות התפקוד אצלכם ואצל העובדים.
למאמר המלא
צרו עמנו קשר: